loading...
کارت ویزیت - بنر - تراکت - طرح لایه باز
sahar بازدید : 83 جمعه 20 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

سلام به علاقمندان گرافیک

من سحر هستم و عاشق گرافیگ دوست داشتم بیام اینجا و براتون تعریف کنم چیشد که عاشق گرافیک شدم

ماه رمضان بود که جلوی تلویزیون نشسته بودم و منتظر اذان مغرب بودم که روزمو باز کنم هنوز نیم ساعت به اذان باقی مونده بود تلویزیون داشت طرح های گرافیکی و تصاویر خاص در رابطه با ماه رمضان نشان میداد و من همانطور که روی مبل نشسته بودم به تلویزیون خیره شده بودم و با خودم میگفتم وای عجب طرح هایی چه نوشته های خاص و سه بعدی توی طرحا هست که جِلوی زیبایی به طرح ها داده بود که کاملا منو مَجذوب خودش کرده بود از ‌آن اتفاق چند روز گذشت و یک روز داشتم برای مقاله ی درسی تو گوگل سرچ میکردم که به طور اتفاقی طرح هایی که چند روز پیش توی تلویزیون بودن رو دیدم و روی طرحا کلیک کردم و سریعا وارد سایتش شدم خیلی جِلوه و دیزاین قشنگی داشت بالای سایتش لوگوی اول گرافیک بود که واقعا برند بزرگی هست بنظرم این سایت جامعیت کاملی داشت. در سایتش طرح های خاص بیشتری در رابطه با ماه رمضان رو دیدم و تصمیم گرفتم خودم طراحی کنم از اون روز من عاشق گرافیک و طراحی شدم و سایت اول گرافیک را منبع طراحیم قرار دادم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
روزمرگی های زندگی و تجربیات مفید یک طراح گرافیک هنگام طراحی سفارشات مشتریان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 668
  • بازدید کلی : 2,575