loading...
کارت ویزیت - بنر - تراکت - طرح لایه باز
sahar بازدید : 83 جمعه 27 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

سلام به دوستای خوبم

دیروز با خواهرم به بازار رفته بودیم برای خرید مانتو وقتی وارد مغازه شدم دیزاین و طراحی مغازه چشمم رو به خودش جلب کرد بالای هر رگالی ک لباس چیده بود بنر تبلیغاتی نصب کرده بودند توی طرح بنر از مدل خانم استفاده کرده بودن که طرحو چندین برابر جذاب تر کرده بود همینطور که به زیبایی طرح ها خیره شده بودم خواهرم به شونه ام زد و گفت حواست کجاس بیا این مدل مانتو هارو ببین. بعد از پُرُو کردن و خریدن مانتو صاحب مغازه کارت ویزیت مغازشو داد و با خوش رویی گفت بازم تشریف بیارید به طرح کارت ویزیت که نگاه کردم بازم از طراحی زیباش لذت بردم به صاحب مغازه گفتم عذر میخوام این طراحی های زیبا رو از کجا سفارش میدید صاحب مغازه با لبخند سایت نمونه فایل لایه باز اول گرافیک رو بهمون معرفی کرد و گفت این سایت مرجع کامل فایل های لایه باز گرافیکیه و تمام مشاغل رو پوشش داده و از نظر طراحی کارشون عالیه. از صاحب مغازه تشکر کردم و در طول خرید کردن فکرم مشغول سایت بود و هر چه زودتر دلم میخواست برم و این سایتو ببینم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
روزمرگی های زندگی و تجربیات مفید یک طراح گرافیک هنگام طراحی سفارشات مشتریان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 673
  • بازدید کلی : 2,580