loading...
کارت ویزیت - بنر - تراکت - طرح لایه باز
sahar بازدید : 83 جمعه 20 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دانلود طرح لایه باز

واسه عروسی خواهرم رفته بودم آرایشگاه و وقتی توی نوبت نشسته بودم حوصلم سر رفته بود و چشمم به تراکت روی میز افتاد رفتم و تراکتو برداشتم و شروع کردم به انالیز کردن سبک طراحی بنظرم خیلی جلوی زیبایی داشت و از مدلی که توی تراکت استفاده کرده بود خیلی طرحو جذاب کرده بود کنجکاو شدم که بدونم این طرحو از کجا سفارش دادن از یکی از پرسنل های ارایشگاه پرسیدم ک این تراکتو ازکجا سفارش دادن اون خانم ک خیلی هم خوش اخلاق بود گفت : ما با سایت اول گرافیک همکاری میکنیم این سایت طرح های خاص و متنوعی داره که هم به صورت خصوصی میتونی سفارش بدی هم میتونی از نمونه هایی که در سایتش هست طرح لایه باز رو دانلود کنی و حتی اگر دوست داشته باشی میتونی تغییراتم ایجاد کنی

از حرفاش خیلی ذوق زده شدم و تشکر کردم و رفتم روی صندلی نشستم

گوشیمو دراوردم و اول گرافیک رو سرچ کردم وارد سایت ک شدم باورم نمیشد ک همچین طرح های خاص و زیبایی داشته باشه تصمیم گرفتم روزانه از این سایت طرح دانلود کنم و خواستم این سایتو به شما هم معرفی کنم

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
درباره ما
روزمرگی های زندگی و تجربیات مفید یک طراح گرافیک هنگام طراحی سفارشات مشتریان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 675
  • بازدید کلی : 2,582