loading...
کارت ویزیت - بنر - تراکت - طرح لایه باز
sahar بازدید : 83 پنجشنبه 09 خرداد 1398 نظرات (0)

سلام دوستای خوبم امیدوارم حالتون خوب باشه

شب های قدر بود و من طبق عادت همیشه این مراسمات رو دنبال میکنم و برای شب احیا به حسینه رفتم وقتی وارد شدم یک کتاب جوشن کبیر بهم دادن تشکر کردم و رفتم نشستم. به اطراف که نگاه کردم دیدم سر تا سر دیوار های حسینه رو بنر شهادت حضرت علی رو گذاشتن خیلی واسم جالب بود اسم امام علی رو با تایپوگرافی طراحی کرده بودن

از اسم امام علی خون چکیده میشد و خیلی جذابیت داشت

محو تماشای بنر ها بودم که مداح گفت کتاباتونو باز کنید دعای جوشن کبیر رو بخونیم وقتی کتابو باز کردم تای کتاب هم یک تراکت تبلیغاتی خیریه بود خیلی طراحیش جالب بود بعد از تموم شدن دعا رفتم ب مسئول حسینه گفتم این تراکت های تبلیغاتی رو کی طراحی میکنه اون خانم که خیلی مهربون بود گفت ما اینارو از سایت طرح های لایه باز سفارش میگیریم اونجا هم طرح های اماده داره هم سفارشات انجام میدن تنوع کاراشونم خیلی زیاده ازش تشکر کردم و با گوشیم اسم سایتو سرچ زدم و حدود نیم ساعت در حال برسیش بودم خیلی تنوع کاراش زیبا بودن از همه مهم تر خیلی جامع بود و طرح های رایگانم داشت

شما هم اگر دوست داشتید میتونید از این سایت طرح های لایه باز دیدن کنید مطمئنم پشیمون نمیشید😉

 

یک بار امتحان یک عمر انتخاب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
روزمرگی های زندگی و تجربیات مفید یک طراح گرافیک هنگام طراحی سفارشات مشتریان.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 632
  • بازدید کلی : 2,539